marți, 3 noiembrie 2015

NOTD - Deep Plum

   
 

Hei, ce faceti dragilor?  Ați văzut ca numele blogului este "unghiute colorate" ei bine, aici voi posta doar manichiuri drăguțe,  făcute de mine, cu diverse ustensile și diverse metode. Vor fi aici diverse diy astfel veți vedea ce fel de manichiuri îmi plac.
Pentru manichiura de azi am folosit o oja de la Oriflame, cum spune și numele Deep Plum, recunosc ca ador aceasta culoare. 



Nu vreau sa fac reclama negativa acestor oje dar pentru o oja care costa 12 RON,  nu rezista foarte mult pe unghii, deci un mare minus pentru asta.
       Imi place cum se vede pe unghii, deși este un fel de visine putreda pe unghie se vede mai mult spre negru.



Va plăcut manichiură mea? Ați folosit aceasta oja?
 Pupici

Astept cu mare drag impresiile voastre. Pupici

2 comentarii:

  1. Ce culoare frumoasa! Arata foarte bine pe unghii.

    http://anagabriela93.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, si mie imi place, pacat ca nu rezista. Pupici

    RăspundețiȘtergere