joi, 16 iunie 2016

Notd - Neon sa fie

Ador vara, ador caldura, dar mai ales ador culori tari, culori specifice acestui anotimp, cele neon, 
Imi place cum se vede in combinatie cu bronzul, efectul este wow si sincer iti spun ca daca ar fi dupa mine...doar neon mi-as face unghiile pe toata durata verii. 
In rest culorile mele de baza sunt roz si mov..aceste doua nuante predomina atunci cand vorbim de unghiute colorate. 
Recunosc ca de cand unghiile mele si-au revenit la normal ador sa le am colorate. Chiar vreau sa imi fac o mica colectie de oje noi pe care sa le folosesc la o singura manichiura - ceva de genul acesta
Dar pana atunci vreau sa iti prezint noua mea manichiura:
Am ales o culoare neon de la Gabrini si un model realizat cu matrita- sincer cu ajutorul lor orice manichiura iese de sub anonimat.
Pe pielea mea mi-a dat seama ca acest oje ( neon ) trebuiesc aplicate peste o baza alba mata, altfel rezultatul nu este tocmai frumos.
 Ce parere ai de modelul meu de unghii? Mie imi place, mi se pare absolut super si foarte usor de realizat :).





4 comentarii:

  1. Ti-au iesit foarte frumoase. Am stat si m-am uitat la unghiile tale apoi la ale mele intrebandu-ma daca as purta aceasta nuanta. Am ajuns la concluzia ca DA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu dar astfel de culori port :), roz, mov, negru, verde, galben :).

      Ștergere