sâmbătă, 11 iunie 2016

Sa ne apucam de renovat, zic

Nu cred ca exista om în lumea asta care pe timpul verii sa nu renoveze ceva. Iti spun sincer ca vecinii mei de cum da firul ierbii se apuca de mesterit, in stanga si in dreapta cineva ciocănește câte ceva.
Anul acesta a venit și rândul meu, pai ce mama ei de treaba...toată lumea și eu nu!
Toata iarna am visat șemineu, rafturi în pereți, tavan alb și perfect drept, parca vine cineva cu bolobocul sa-l verifice..dar te pui cu nebuna.
Si începe soțul meu cu ideii, hai sa facem albastru cu alb pereții, ba nu...verde cu alb și lista posibilităților continua la infinit și vine vara și noi tot nu am ales culoarea.Trebuie sa recunosc ca asta e singura problema, ca în rest am făcut o lista lunga cât o zi de post cu ce ne trebuie din secțiunea materiale constructii.
Am început căutarea, după te miri de materiale prin magazinele locale, nici nu zici ca locuim în București, aproape de n magazine cu materiale. Dar când comoditatea e mare și lași pe ultima suta de metrii tot, te trezești cu meseriașii la poarta și tu lipsa materiale. 
Noroc cu internetul asta bun la toate, hop-top pe câteva taste și comanzi tot ce vrei. Am luat lista aproape și am găsit tot într-un sigur loc. Si vine mașinuță ca o furnicuță încărcată cu de toate, ciment, CM nu știu de care, placi de rigips, adezivi renumiți, mai mai ca au adus si cheful de munca pentru oameni stabiliți deja la relaxare în curte.
Si uite cum dam milităria jos din pod și ne apucam de treaba...ca na, asa cum am zis te pui cu nebuna.
Acum am pereți drepți, trași la boloboc, parchet nou numai bun sa îl testeze pitica mea, tavan alb imaculat ( sa vedem cât tine cu soba mea pe lemne) totul nou parca scos din cutie. 
Ma bucur ca exista internetul asta și ca magazinele s-au mobilizat sa se mute acolo ca altfel iarna ma prindea și eu nu mai terminam.

4 comentarii:

  1. Si eu am cateva planuri pentru locuinta.
    Ma bucur ca am descoperit articolul tau.Imi este de mare ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tare, tot trebuia sa ne apucam de mesterit, acum stim si site-ul de pe care sa comandam.

    RăspundețiȘtergere